Is All About Zac Zuandy :D

Bila jumpa orang yang kita suka , jangan sia-siakan peluang tuh . Cuba pikat hati dia , dan mungkin cinta kita terbalas ;D

Saturday 28 May 2011

Coretan seorang Budak Merah

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia buat lu org semua yg gua sayangi lagi gua cinthai . Gua nak story - morry skit sama lu org kali ni , tntang serba sedikit pasal diri gua . Gua tak der lahh nak ckp HOT tuh , tak sgt lahh . Gua hot bila gua lepak rumah , nyanyi lagu Ziana Zain , yg terpekik terlolong pukul 2 - 3 pagi sampai jiran dgn mak gua kena memekak suruh gua diam . HAaa - Gua HOT bila tangg tuh je . Kalau nak membiacarakan dari sudut laen , urmm , gua tak der HOT mana. HAHA .. 

Gua nak SHARE sama lu org , gambar2 gua yg gua rasa antara yg gua suka lahh . Tak tau lahh kalau lu org suka ke tak kan ( Letak tgn di dada , mata pndang ke atas ) .
Gua sedarr , gua tak derlah pndai pose mana mcm model2 kat luar sana , tapi atleast gua boleh lahh jgak pose dan mghasilkan gmbar2 yg chantekkkkkk .!
Semenjak gua berkecimpung dlm arena 'amek2 gambar' ni , gua nak senyum dpan kamera pown tak boleh , tapi bila gua dah di ajar oleh mmber baek gua , So , gua maken berjinak-jinak dlm arena ni . Gua pown baru FRESHY lagy dlm arena ni , Gua cuma nak berkonsi je sama lu org :D  Harap lu org enjoyy lahhh ":D
Yang baek itu datangnya dari Allah , yang buruk itu datangnya dari kelemahan diri gua :D 


Ni lahh antara koleksi2 gegambar gua yg gua ckp tuh : ....






Gua tak der lah sebaek mana yg mcm org kat luar boleh buat , tapi gua dah cuba dan gua bangga siakk dgn apa yg gua dah kecapi ! . Oh Yeahhhhhhh !

No comments:

Post a Comment