Is All About Zac Zuandy :D

Bila jumpa orang yang kita suka , jangan sia-siakan peluang tuh . Cuba pikat hati dia , dan mungkin cinta kita terbalas ;D

Thursday 26 May 2011

Kisah Kita Dengan Awak

Ellia . Satu nama yg gua takkan lupa sampai nafas terakhir gua !
Minah ni lah yg dah curi hati gua dan simpan kt dlm hati dia . Suka hati dia je nak maen curi - curi .
Silap hari bulan memang gua curi hati balek ! Alahh , tapi tak kesah lah sbb gua dgn dia dah pown secara rasminyaa ditabalkan menjadi sepasang suami isteri ( wlaupun takder sijil ) .


Di sini gua nak menekankan bahawa gua dgn dia mmg dah berpacaran . 
Kalau org tanya . "Sapa Girl-frengg you Zack ?" - Gua jawab nama dia princess 
Girl-frengg gua , gua panggil princess sbb dia ada ciri - ciri mnjadi seorang princess yg sgt chantekkk 
Semua yg gua nmpk kt dia , mmg cantekk dan indah :D Eececece . Gua takkan ckp benda ni selagi gua betol2 tak pasti . Tapi masalahnya skang , gua dahh pasti dan gua sayangkan dia .
Boy-prengg dia Zack . Girl-frengg gua . Ellia 


Ada apa - apa masalah ???






Awak ingat awak cantek lah ? Memang awak cantikk !







No comments:

Post a Comment