Is All About Zac Zuandy :D

Bila jumpa orang yang kita suka , jangan sia-siakan peluang tuh . Cuba pikat hati dia , dan mungkin cinta kita terbalas ;D

Sunday 29 May 2011

Kisah Hati

Dalam dunia ni , gua cuma harapakan satu benda yg gua inginkan dlm hidup gua selama ni . Gua daht tak tahan nak tahan benda ni sbb gua rasa terseksa . Gua nak sgt , ada org yg menyayangi gua dgn sepenuh hati . Gua tengok semua org ada pasangan masing2 yg boleh pegang2 tgn , gurau2 manja , suap2 aiskrim , beratur beli tiket wayang . Hurmm .. gua harapkan yg gua berada dlm situasi mcm tuh suatu hari nanti . Selama ni , gua hanya mampu melihat org laen ada pasangan masing2 . Dlm hati ni , selalu berdoa nanti satu hari , gua dapat alami situasi mcm tuhh.


Bila-lah gua nak rasa saat-saat yg mcm ni . Binatang pown ada pasangan sndiri . 

No comments:

Post a Comment